Bize Ulaşın

+90 216 445 23 23

Dil Seçiniz

  • Türkçe
  • English
 

Profesyonel Servisler

Inforte bünyesinde bulundurduğu Profesyonel Servisler ekibi ile, kullanıcılarına dağıtıcılığını yaptığı ürün ve çözümlerde gerekli danışmanlığı, yüksek bilgi ve tecrübesiyle aktarmaktadır. Kendi alanlarındaki teknik sertifikasyonları tamamlamış saha tecrübesi ve yüksek bilgi birikimi ile Inforte Profesyonel Hizmetler ekibi kullanıcıların ihtiyacını doğru olarak tespit ederek, uygun teknolojik çözümleri kullanıcıları ile buluşturur.

Danışmanlık

Inforte Profesyonel Servisler ekibi, kullanıcının ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulundurarak  teknolojik alt yapılarına en uygun, maksimum verimlilikte çalışmalarını sağlayacak doğru yönlendirmeleri gerçekleştirir. Müşterinin ihtiyaçlarından fazlasını karşılayabilmek için gerekli çalışmayı organize eder.

Bakım Destek

Inforte Profesyonel Hizmetler ekibi, çeşitli seviyelerde sunduğu destek ve bakım servisleri ile, satış sonrası süreçte de, kullanıcılarının yanında olmaya devam eder. Yaşanılan problemin ortadan kaldırılması için ihtiyaç doğrultusunda 7×24, 08:00×17:00 veya çağrı bazlı destek alternatifleri ile, çözümler sunmaktadır. İstanbul ve Ankara bölge müdürlüğünde bulunan teknik personeli ile, Türkiye’nin çeşitli bölgelerine dağılmış olan müşterilerine her türlü desteği sağlar.

Bakım& destek hizmetinin içerisinde yer alan health check ile, kurulan çözümün düzenli olarak kontrol edilmesi ve maksimum verimlilikte çalışması sağlanır. Bu kontrol esnasında sistemin müşteri alt yapılarındaki değişikliklere adapte edilmesi ile ilgili ortaya çıkan yeni durumlar da değerlendirilerek gerekli düzenleme ve entegrasyonlar da gerçekleştirilir.

Eğitim

Inforte’nin portföyünde sunmuş olduğu üretici çözümlerinin sertifikasyonunu tamamlamış yetkin ve tecrübeli teknik ekibimiz, müşterilerin altyapılarına uygun çözümleri ile ilgili teknik eğitimler de vermektedir. Sertifikasyona yönlenmek isteyen müşterilerin ve iş ortaklarının ihtiyaçlarına da hizmet edebilecek olan eğitimler içerik olarak talepleri karşılayacak doğrultuda hazırlanarak, gerçekleştirilir.

Satış Öncesi

Inforte Bilişim, bulunduğu ekosistem içerisinde hem üretici, hem kanal iş ortakları için ciddi büyüme fırsaları sunar. Proje fırsatlarının tespit edilmesi ile başlayan süreçte iş ortaklarına, müşteri teknik oturumu, ihtiyaç analizi, demo /POC, şartname hazırlığı ve rekabet analizi gibi hizmetler sunar. Aynı zamanda iş ortaklarının satış ve teknik ekiplerinin yetkinlik kazanması ve güncel bilgilerden haberdar olması için düzenli eğitimler organize eder. Benzer şekilde müşterilerini en yeni teknolojiler konusunda bilgilendirmek amacıyla dönemsel toplantılar ve eğitimler organize eder.

Satış Sonrası

Proje konfigürasyon ve kurulum hizmetlerinin yanı sıra, müşterinin satış sonrası ihtiyacı doğrultusunda uzaktan yada yerinde, 7×24 veya 08:00-17:00 destek seçenekleri ile, benzersiz  bir yerel bakım desteği sunar. Buna ek olarak, Inforte Bilişim RMA süreçlerinde sunduğu danışmanlık ve hızlı operasyon yönetimi ile, müşterilerinin kesinti sürelerini minimize etmeyi hedefler. Bakım& destek hizmetinin içerisinde yer alan health check ile, kurulan çözümün düzenli olarak kontrol edilmesi ve maksimum verimlilikte çalışması sağlanır. Bu kontrol esnasında sistemin müşteri alt yapılarındaki değişikliklere adapte edilmesi ile ilgili ortaya çıkan yeni durumlar da değerlendirilerek, gerekli düzenleme ve entegrasyonlar da gerçekleştirilir.